sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Pentru prietena mea...



Nu m-am gandit inca la un titlu. Ma gandeam doar la Ale. 2 minute - inspiratie de moment. Iata ce a iesit.





mi-ai redat zambetul cand credeam ca totul s-a terminat inainte sa inceapa.

mi-ai luminat zilele si le-ai facut speciale

mi-ai daruit prietenia ta

ai intrat ca un Dumnezeu in viata mea.

Mi-ai daruit fraternitate

Si ne-am jurat prietenie pana la moarte

Tu, alias stejarul sufletului meu

Ma faci sa zambesc chiar daca imi este greu

Tu, diva a frumusetii

Ma scoti cu gandul din greutatile vietii

Tu, cea care m-a facut sa plang de bucurie

Perosoana care mi-a facut atat de mult bine fara sa stie

As vrea sa iti declar cu o lacrima pe obraz

Ca te iubesc si ca in orice caz

Nu iti voi lua

titlul de a-mi asupri inima.

1 comentarii:

elena spunea...

Tare! Ma bag :)

Trimiteți un comentariu